Zelene juhe so običajno izredno zdrave

Kaj vam pade najprej na pamet ko slišite besedo zelene juhe? Zelene juhe so juhe iz zelene zelenjave, bodisi brokolija, špinače, graha, bodisi zelene. Zelene juhe, zeleni smoothiji, vse to je sestavljeno iz sestavin, ki odlično razstrupljajo naše telo. Kot vemo je v ozračju vedno več strupov, tudi zaradi stresnega načina življenja se v nas nabirajo strupi. Zato je ravno zelena zelenjava, ki je osnovna sestavina zelene juhe, odlična za razstrupljanje telesa. Zelena zelenjava vsebuje klorofil, ki je močan antioksidant. Antioksidanti pa so odlični proti strupom, ki napadajo naše telo. Na spletni povezavi  http://www.nadlani.si/zdravje/zelene-juhe/ najdete odlična in okusna recepta za pripravo zelene juhe.

zelene juhe

No pa da se vrnemo k prednostim zelene juhe. Glavna prednost je da to ni nekaj ogabnega in mučnega in je nasproti kakšnim drugim živilom za zdravje, odlična jed s katero naredite nekaj dobrega za vaše telo. Zelena juha je okusna in enostavna za pripravit hkrati pa je tudi lahka in sveža. To pomeni, da ne bo več občutka sitosti in bolečin v trebuhu ker se boste spet prenajedli ampak bo v vas pustila občutek da ste potešeni in tudi vašemu telesu bo naredila pozitiven učinek.

Zelene juhe vsebujejo toliko dobrih snovi, da bodo preprečila razvoj marsikaterih obolenj. Zelena zelenjava vsebuje veliko vlaknin zato bo tudi vaš prebavni trakt še kako hvaležen. Uredila se vam bo prebava, izginila bo napihnjenost in razdražljivost. Zelene juhe so polne hranilnih snovi in nam dajo veliko več energije kot katera druga živila, zato boste bolj živahni in počutili se boste manj utrujeno. Juhe pa vas tudi dobro nasitijo in imeli boste dlje časa občutek sitosti. Če pa zelenjava raste na vašem vrtu pa boste s kuhanjem zelenih juh tudi kar precej privarčevali. Da ne pozabimo omeniti, zelene juhe so tudi učinkovite pri izgubljanju kilogramov, saj uravnavajo hormone in sladkor v krvi. Prednosti zelenih juh so res velike in pametno je, da si vsaj enkrat na pol leta privoščite kuro iz zelenih juh.

Naravna izbira izdelkov za nego kože

Ko pride do zdravega načina življenja je vedno bolj aktualno konopljino olje ter vsi ostali izdelki iz konoplje. Za nego kože konopljino olje res vsebuje maščobne kisline Omega 6 in Omega 3, ki so glavne za odstranjevanje aken. Konopljini izdelki pozitivno učinlkujejo na telo tudi s preprečevanjem bolezni kot naprimer rak, bolezni srca, ožilja,…

konopljino olje

Ko pride do nege kože je asortiman izdelkov na izbiro res ogromen. Tu je vsekakor priporočljiva uporaba naravnih izdelkov kot sta konopljino olje ali ognjičevo mazilo.

Zakaj naj ne uporabljam tonika, vlažilnega seruma in dragih krem?

Dražje ni vedno boljše. Sploh pa ne ko pride do kože. Ljudje imamo različne vrste kože in tudi različne alergije. Kreme in mazila, ki niso iz naravnih materialov ponavadi vsebujejo tudi alergene sestavine kot naprimer denaturiran alkohol, benzil, bergamotko, kafro, cimet, sokove citrusov, eterična olja, etanol, dišave, hrastovo lubje,…

Naravni izdelki so za nego kože boljši predvsem zato, ker ne vsebujejo dodatnih barvil in alergenih sestavin. Dejstvo da vsak dan na svoj obraz nanesemo več kot 100 različnih sestavin kar vpije po tem da na dolgi rok to ni zdravo. Zdravo kožo v veliki meri že lahko pridobimo s pravilno prehrano bogato z vitamini in cinkom. Za čiščenje obraza je potrebna zadostna mera antioksidantov medtem ko za obraz pomagajo tudi različna naravna olja, aloe vera, kumare, limone, mleko, čaj itd. Za odstranjevanje gub pa mora naše telo pridobivati čimveč beljakovin ter vitaminov.

Pravijo, da je hladna kava za lepoto pa veste zakaj?

Včasih so bile ugledne ženske namazane s sto in enimi ličili, ki so vsebovala predvsem veliko masti in ravno zaradi tega je nastal rek da hladna kava pripomore k lepoti. Lepota je bila pogojena z ličili in vroča kava je bila tista, katera je zaradi svoje toplote topila mast v ličilih po obrazu. Da se mast nebi stopila so ženske zato pile hladno kavo in iz tega izhaja rek o hladni kavi in lepoti.

Chaga goba in klorela v prahu

Chaga goba je parazitska goba, ki raste na lubju dreves v severni in vzhodni Evropi, Rusiji in Koreji. Je najpogosteje uporabljena goba v tradicionalni ruski in vzhodno-evropski medicini. Zaradi svojih zdravilnih lastnosti je poznana kot ‘Božji dar’ in ‘Kraljica zelišč’. Stari Azijci so jo uporabljali za ohranjanje zdravega ravnovesja, saj daje mladostni videz, podaljšuje življenjsko dobo in izboljšuje odpornost. Njeni zdravilni učinki so dokumentirani v najstarejši uradni zdravilni medicini v knjigi stari 2300let. Najbolj pa je postala poznana po objavi knjige ‘Department of Cancer’ nobelovega nagrajenca Aleksandra Solženicinja. V knjigi je pisal o okrevanju od raka s pomočjo uživanja chage gobe. Sodobne raziskave so pokazale, da je chaga polna dragocenih bioloških aktivnih snovi, ki jih ne vsebuje nobena druga rastlina. Chaga je naravni borec proti raku, zahvaljujoč betulinski kislini, ki preprečuje razvoj raka in ubija rakave celice.

chaga-gobe

Klorela iz ekološke pridelave je zelena alga, ki uspeva v sladki vodi. Njen prah se pridobiva iz posušenih alg in je eden izmed najbogatejših virov klorofila. Klorela je alkalna hrana, ki telesu pomaga uravnotežiti pH vrednost. Tako kot druge alge je bogata s nukleinsko kislino. S pomočjo uživanja klorele telesu upočasnimo staranje in povečujemo vitalnost. Klorela ščiti naše telo pred boleznimi srca, znižuje krvni tlak in raven holesterola ter upočasnjuje proces staranja. Ljudje, ki redno uživajo klorelo so videti mlajši in polni energije. Težave s pozabljivostjo, artritisom in depresijo začnejo postopoma izginjati. Klorelo v prahu lahko vmešamo v sadne in zelenjavne sokove, zelenjavne juhe ali pa iz njih pripravimo zdrave testenine. Priporočena dnevna količina uživanja klorele je 3-10 gramov oziroma 1-3 čajne žličke. Začnemo z uživanjem manjših količin, katere kasneje povečujemo.

Dieta in čiščenje črevesja

Dieta in čiščenja črevesja

Veliko ljudi se sprašuje zakaj je dieta in čiščenje črevesja pomembno? Zdrava prehrana je najboljša za naše telo, toda to veliko ljudi ne upošteva in se prehranjuje z hitro hrano, zelo mast nato hrano in tako dalje, ker pa ne pazijo kaj pojejo se jim pa veča telesna teža, ki je pa nihče ne mara, in zato se ljudje pogosto odločijo, da bodo shujšali s pomočjo diete. Dieta je neka sprememba v naši prehrani, ko si sami določimo, kaj bomo jedli in kaj ne, najlažje je najti dieto na spletu in se je držati, saj te diete najpogosteje delujejo, saj so jo ljudje preizkusili pred no so jo napisali in prilepili na splet. Dieta naj bi se začela z zdravim zajtrkom, majhen obrok, kateremu naj bi sledilo majhno in zdravo kosilo in za tem še majhna in zdrava večerja, seveda lahko med obroki tudi pojemo kakšno sadje ali zelenjavo, toda v primernih količinah. Pomembno je tudi kaj med dieto pijete, najbolj priporočljivo je pitje vode od 2 do 3 litre na dan.

Razdražljiv želodec

Razdražljiv želodecJe tudi vaš želodec razdražljiv? Vsaj dve tretjini ljudi se vsakodnevno srečuje z razdražljivim želodcem in ostalimi želodčnimi težavami. Vzrok temu je vsekakor nepravilno prehranjevanje, ki sčasoma privede do različnih želodčnih težav. Več o odpravljanju težav z želodcem najdete na farmedica.si/zelodec.html. Vzrok razdražljivemu želodcu in ostalim težavam, ni le v nepravilnem prehranjevanju, ampak na razdražljiv želodec vpliva tudi prehiter tempo življenja, ki je vsakodnevno obremenjen s stresom in raznimi psihičnimi vplivi.

Prav tako na to, da je naš želodec razdražljiv vpliva tudi način našega razmišljanja, prevladujoča čustva ter ostale škodljive razvade kot je npr. kajenje in prekomerno uživanje alkoholnih pijač. Priporočljivo je, da takoj, ko zaznamo želodčne težave, da le-te čim prej odpravimo. Nikar ne podcenjujte, kar vam vsakodnevno sporoča želodec in se pravočasno odpravite k zdravniku, še preden bi se stanje poslabšalo, saj potem, ko želodec protestira, ne bo pomagal niti počitek ali zeliščni čaj.

 

 

 

 

Zdrava prehrana varuje vaše zdravje

 

V današnjem času prevlade hitre hrane in nezdravega prehranjevanja, se veliko ljudi srečuje s prekomerno debelostjo in odvečnimi kilogrami. Neprimerno prehranjevanje in uživanje velike količine maščob sta glavna povzročitelja prekomerne debelosti. Da se tega izognemo pa moramo svoj jedilnik oblikovati na takšen način, da je na njem zdrava prehrana.

 

Zdrava prehrana je večini Slovencev nepoznana, pojemo veliko premalo zelenjave in ogljikovih hidratov, preveč pa pojemo maščobe in ostale kalorične hrane. Popolnoma nič presenetljiv tudi ni podatek, da si le slaba polovica Slovencev privošči zajtrk, ki velja za najbolj pomemben obrok dneva.

 

Zdrava prehrana

 

Zaradi tega neustreznega prehranjevanja se srečujemo z visokim krvnim sladkorjem, tlakom in visoko telesno težo. Veliko Slovencev ima različne bolezni srca in ožilja in sladkorne bolezni.

 

Zdrava prehrana ni zgolj uživanje pravih živil. Če želimo da bo naša zdrava prehrana, potem si moramo skozi dan pripraviti več obrokov. Običajno ljudje zaradi hitrega življenjskega sloga jemo le enkrat ali dvakrat na dan in še to le v popoldanskem času, kar pa je izredno nezdravo. Namesto dveh enoličnih, nezdravih, prehitrih in preobilnih obrokov poskusimo to količino hrane razbiti v pet ali šest obrokov. To je še posebej priporočljivo za tiste ki imate prebavne motnje, ki je običajno posledica nezdrave prehrane. Zdrava prehrana je priporočljiva tudi za vse tiste, ki bi radi na enostaven in naraven način shujšali.

 

Dieta za hujšanje – Gi dieta

Uživanje dobre in okusne hrane je eden od največjih užitkov v našem življenju. In ravno to ponuja Gi dieta – dieta za hujšanje.

Zakaj ne bi ob uživanju v dobri hrani tudi shujšali? Menite, da to ni mogoče? Seveda je mogoče. Poleg vseh užitkov v slastni hrani, zraven kopnijo še kilogrami. Telo dobiva drugačno obliko, linije telesa postajajo vidnejše, bolj izoblikovane in hujšanje postane preprostejše.

Potrebno je le začeti, brez velikih in drastičnih ukrepov, postopno, z majhnimi spremembami v prehrani, ki prinašajo dolgoročno izboljšanje in ne le kratkotrajne spremembe.

Gi dieta izhaja iz Francije, tam vedo kako uživati ob dobri hrani in ob tem ostati vitek. K dobri hrani spada tudi dobra pijača. V zmernih količinah je celo priporočena in se sklada z Gi dieto in njenimi načeli, le pretiravati ni dobro. Zmernost je dobra tako pri hrani kot pijači in tudi v življenju nam prav pride, če ne pretiravamo preveč.

Najboljše od vsega pri Gi dieti pa je, da to ni dieta, ki jo upoštevate nekaj časa, shujšate  nekaj kilogramov, ki se potem, ko nehate z dieto, povrnejo skupaj s kakšnim dodatnim kilogramom.

Ne, Gi dieta ni običajna dieta, je način prehranjevanja in uživanja v hrani, ki traja vse življenje in tudi njeni učinki so vidni vse življenje. Ko se enkrat odločiš za Gi dieto, je to za vedno in težav z odvečnimi kilogrami je konec enkrat za vselej.

Bi poskusili? Z veseljem! Več informaciji o tem kako začeti, nadaljevati in vztrajati, najdete na spletni strani Gi dieta – dieta za hujšanje.

Zdrava prehrana vsak dan


Ljudje smo iz dneva v dan bolj obremenjeni, pestijo nas razne službene obveznosti, opravki in druge vsakdanje zadeve. Ker pa vedno delamo tako, da opravimo vse potrebno, nam pogosto zmanjka časa za malico, ali pa si ga preprosto ne vzamemo. Vendar pa je zdrava prehrana in število obrokov zelo pomembna. V primeru, da se vsaj malo držimo pravil kolikokrat, koliko in kdaj jesti, se lahko izognemo marsikateri bolezni. Znano je tudi, da državljani Slovenije jemo premalokrat na dan, poleg tega pa so naši obroki nezdravi. Naenkrat zaužijemo preveč hrane, katero pa pojemo zelo hitro. Zdrava prehrana prav zagotovo pripomore k zdravi prebavi. Iz nezdrave prehrane izhajajo namreč prebavne motnje oziroma težave. Da bomo lahko jedli zdravo prehrano, pa lahko izpostavimo nekaj izdelkov, s pomočjo katerih lahko oblikujemo zdravo hrano. Zdrava prehrana mora namreč vsebovati različne elemente, kot so :

  • Žito oziroma žitni izdelki
  • Sadje in zelenjavo
  • Ribe
  • Mlečne izdelke
  • Ribe, jajca, perutnina in ostalo meso

Čim manjkrat pa se morajo na jedilniku pojaviti maščoba, slaščice, sladkarije ter ostali izdelki, katerih osnova je večja količina sladkorja.

Poleg hrane pa je za zdravo prehrano potrebno popiti tudi dovolj veliko količino tekočine. Predvsem v poletnem času je potrebno na dan, popiti vsaj liter in pol tekočine, najbolj priporočljivo pa je, da je to voda.

Zdrava prehrana

 

Zdrav zajtrk


Dokazano je, da je zdrav zajtrk zelo pomemben, oziroma je kar najpomembnejši obrok v dnevu. Glede na to, da je človek po času spanja približno od deset do dvanajst ur brez hrane, telo potrebuje zdrav zajtrk takoj zjutraj. Rezerve energije so zjutraj zelo nizke, naši možgani ter telo pa potrebujejo svežo energijo. Znano je, da kar človek poje za zdrav zajtrk, to bistveno vpliva na njegovo počutje, razpoloženje, fizično in psihično zmogljivost in predvsem dolgoročno zdravje. Raziskava o zajtrku je pokazala,  da ljudje, ki redno jejo zdrav zajtrk, manjkrat zbolijo oziroma se izognejo gripi in prehladu. Iz vsega tega pa lahko povzamemo, da je zajtrk zagotovo  najpomembnejši obrok v dnevu. Ta naj bo vedno sestavljen iz hrane, katera vsebuje veliko ogljikovih hidratov, kot so naprimer:

  • Kosmiči,
  • Razna žita,
  • Sadje,
  • Zelenjava,
  • Polnozrnat kruh

Človeški možgani za normalno delovanje potrebujejo veliko ogljikovih hidratov in ravno zaradi tega jih moramo zagotoviti že zjutraj.


Zdrav zajtrk

 

Športna prehrana


Vsi moramo paziti, da zaužijemo čim več zdrave hrane. Za športnike je tudi zelo pomembna športna prehrana. Športna prehrana se oblikuje glede na osebne prehrambene navade. Hrano, po kateri se počutimo dobro, pustimo na jedilniku in kar je tudi logično, hrano, katera negativno vpliva na naše počutje, odstranimo. Športna prehrana daje velik poudarek na hrano, katera vsebuje veliko ogljikovih hidratov, sadja, zelenjave ter beljakovin. Koliko hrane mora športnik zaužiti pa mora to preceniti sam, po občutku sitosti. Ravno zaradi tega pa je pomembno tudi to, da hrano športnik je počasi. S tem lahko zagotovi, da bo pravočasno občutil znak sitosti. Znano je, da človek šele dvajset minut pa zaužitju hrane dobi občuek sitosti. Kot smo že omenili, mora biti hrana na krožniku čim bolj zdrava, raznolika ter polna vitaminov. Za športnike je še toliko bolj pomembno, da se izogibajo slaščicam ter sladkim obrokom, kajti le na ta način lahko zagotovijo maksimalno zmožnost svojega telesa. Tudi zajtrk je za športnike pomemben tako kot za ostale ljudi. Prehrana športnika pa se oblikuje tako, da se upošteva vrsta športa.


Športna prehrana


Kategorije